網民分享「成功需父幹」失敗例子!為層樓兩兄弟嗌大交

| Kay | 19-12-2017 18:32 | |
網民分享「成功需父幹」失敗例子!為層樓兩兄弟嗌大交

人生最幸福的事情,莫過於「成功需父幹」,代表人物之一的蔡加讚,一生吃好住好又抱得美人歸,說是人生贏家絕不為過。沒錯市面上是有不少「成功需父幹」的例子,尤其有關新樓盤開賣的報道就必有相應例子,不過未必所有「成功需父幹」的個案都是美好收場。最新網上討論區就有一個名為「父幹的悲劇下場!(真人真事已發生)」的 post,樓主提到認識 10 年的好友(下稱「大哥」),在 2011 年靠父幹付首期買樓上車,並於 2014 年又喜誕麟兒,本應生活美滿,也因為希望小朋友有更大居住空間,所以近日有換樓打算。可是弟弟近來也準備結婚,父親就希望大哥可以賣樓,將部份資金幫助弟弟做首期買樓。如是者,大哥當然左右做人難,而樓主作為知心友,就希望藉此 post 問全能網民應該怎算好?

【精選消息】

【精選消息】

父幹要小心

樓主也補充,「我朋友話老竇仲忍唔住喊,打電話嚟話自己當年俾首期,層樓有份俾錢,希望朋友而家可以賣樓幫下弟弟。而家我朋友唔知點算,佢自己開始心軟想幫弟弟,話晒而家層樓老豆有份,可惜老婆又唔俾,唔想朋友賣樓分錢(層樓係兩公婆聯名)。本來一個好 close 嘅 family(以前成日全家旅行),就係因為咁,搞到反晒面」,並建議眾人:「其實父幹要小心,一係就幫晒所有仔女,如果幫一個,唔幫另一個,第時就發生我朋友嘅問題」。

大哥無諗住還錢?

不過有網民反指事件「唔係父幹悲劇,係樓主朋友唔想還錢先做成悲劇」,因為這位網友看穿了大哥「由頭到尾都係無諗住還錢」,並解釋說明之:「理論上,要還錢,係老頭借畀佢嘅首期加上利息,唔需要計埋樓價。因為樓價可升可跌,大哥自己承擔。而大哥如果有積蓄,就應該還錢,唔夠還,就加按,再還錢。」。另外也有網民指出大哥自私到無朋友:「阿哥本身都係靠老竇先上到樓,2011 年到 2017 年升咗幾多,夠嘔返首期出嚟畀返老竇有突啦。咩唔想樓換樓唔夠錢分畀細佬,根本就係自私到極點,冇多餘錢換咩樓呀?」

【精選消息】

【精選消息】

解決辦法多

其實不少網民認為以上事件有眾多解決辦法,例如「畀返當年一半首期錢細佬」、「將大哥層樓加按,再畀錢細佬做首期」、「將老竇住緊間屋轉一半畀細佬,再立遺矚,他日老竇離世就畀埋另一半細佬」等,但網民推算大哥、大嫂如此自私的性格,相信以上方案都不會接受,因此希望樓主可以勸戒大哥:「如果大哥兩公婆收咗錢一個仙都唔肯拎返出黎,第日你兩公婆有咩事唔好怨無人幫」、「個家就碎咗,你自己因 X 住有報應」!

精選網民留言:

「冇辦法,始終受咗首期。一係將賣樓所賺嘅錢依當初首期比例分返份畀細佬,自己做按揭做多啲再供過囉,唔係點搞?」

「阿哥本身都係靠老竇先上到樓,2011 年到 2017 年升咗幾多,夠嘔返首期出嚟畀返老竇有突啦。咩唔想樓換樓唔夠錢分畀細佬,根本就係自私到極點,冇多餘錢換咩樓呀?」

「由頭到尾都係無諗住還錢」

「將大哥層樓加按,再畀錢細佬做首期」

「父幹冇問題,只係幹得唔夠勁,幹唔到兩兄弟,一係就兩個都唔好幹」

「邊有你啲咁 X 自私嘅大佬㗎,個老婆仲 Hi Hi,層樓你老竇有份,叫你賣咗佢拎返份出嚟好 X 應該,你啲咁嘅自私 X ,到你個仔大咗都唔會理你」

「如果大哥兩公婆收咗錢一個仙都唔肯拎返出黎,第日你兩公婆有咩事唔好怨無人幫」

「你老竇借左個首期畀你,要還㗎」

「依家賣樓都無用,傷害已經無法修補」

「家下係老竇叫大佬還錢,爭人錢欠債仲諗乜大屋同小朋友空間,自己生活穩定就唔想還債,正一自私兩公婆。唔一筆過咪月供還錢俾老竇。」

網民分享「成功需父幹」失敗例子!為層樓兩兄弟嗌大交
「父幹的悲劇下場!(真人真事已發生)原 post (上)。

網民分享「成功需父幹」失敗例子!為層樓兩兄弟嗌大交
「父幹的悲劇下場!(真人真事已發生)原 post (下)。

網民分享「成功需父幹」失敗例子!為層樓兩兄弟嗌大交
觀望網民留言,大多數認為大哥自私都極點,「由頭到尾都係無諗住還錢」。

Source: hkgolden

Page 1 of 14