飲茶搭檯食錯隔離點心!巴打求問點做好

| Siu Yeung | 18-12-2017 18:49 | |
飲茶搭檯食錯隔離點心!巴打求問點做好

大家到酒樓飲茶,大概都試過搭檯吧?有人介意,也有人無所謂,其實河水不犯井水,本來也沒什麼。不過如果你遇到這名巴打的情況,就有點尷尬了。稍早前在連登討論區創意台,網名「23歲(A0)靚仔」便出了一條名為《今日飲茶搭枱 唔小心夾錯人地啲點心》的帖子,並向其他巴打求教,惹來網民大量迴響。

樓主在帖中表示:「是咁的,今日同屋企 total 六個人去飲茶,好多人要搭枱,最後要坐張十二人枱,六、六斬開一半咁坐,但係就用同一張枱布,無野格開。我就坐最邊,隔離就係陌生人。食食下一個唔小心夾左人地嚿牛肉,嚇到我心都離一離 唔知點算 ,好驚俾人打。但係我抬頭睇睇,竟然無人發現,咁就賺咗嚿牛肉。想問下有無人知下次遇到咁嘅情況,有無人知應該點做?」

【網絡熱話】

【電腦】

有網民質疑「咁樣算唔算偷竊?」也有網民表示,「人地唔出聲,唔代表冇人知」、「對面可能以為成籠都係你」。不過,萬一真的出現這情況,又有沒有解方法呢?有網民回覆:「無解決方法,俾人望到就 X 街」、「繼續夾,反客為主,問返佢做咩夾我份野」、「還番舊燒賣入個兜到」等。

Source:lihkg

Page 1 of 14