有男仔鐘意自己點好?阿媽教路「收兵好過嫁人呀」

| Siu Yeung | 18-12-2017 17:51 | |
有男仔鐘意自己點好?阿媽教路「收兵好過嫁人呀」

「觀音兵」本來是廣東俚語,意指被女生差來遣去的男生,後來在網絡上,索性簡稱做「兵」,近 10 年更「發揚光大」。日前,在 facebook「名校 Secrets」專頁,便有一名自稱就女校的女生,表示有男仔鐘意自己,但又不喜歡人,然後再請教阿媽,不料阿媽竟然教路,叫阿女收他做兵。帖子出了之後,即惹來網民熱議。

【科技】

【動漫電影】

原文該名女生撰文寫到:「[某女校] 近日有消息人士透露有個男仔中意左我,但係我唔中意佢。我問阿媽應該點做,因為我阿媽以前係女神好多人追,我以為佢會叫我唔好理佢,點知佢叫我,收佢兵再收佢皮,收兵好過嫁人呀呀女。」

有男仔鐘意自己點好?阿媽教路「收兵好過嫁人呀」

由於該名女學生稱自己媽媽是「女神」,成為一大關注點。網民留言表示:「我比較想請教下你阿爸」、「你呀媽咁女神冇圖唔得喎」、「咁妳啊媽究竟衰係邊個男人手下」、「原來樓主爸爸只係兵一隻」等。至於其他留言,當然少不得金句:「條女很清楚收兵好過嫁人」,基本上大家都是食花生居多。

Source:名校 Secrets

Page 1 of 14