聖誕一人餐!有人話貴有人話正

| Siu Yeung | 13-12-2017 18:18 | |
聖誕一人餐!有人話貴有人話正

對毒 L 來說,聖誕大概是一個難捱的節日,除了看到別人雙雙對對外,吃飯也是一個問題。節日期間,大部份餐廳都只提供二人餐提供,作為一個毒 L,如果想吃好一點,似乎也沒有辦法。不過日前 facebook 專頁大埔友及高登討論區,便分享了一張「聖誕 1 人餐」相片,這應該算是喜訊還是悲劇?

【動漫電影】

【生活情報】

提供聖誕 1 人餐的餐廳,據說位於大埔。菜單頭盤分別是烤大啡菇或煙火雞沙律,以及龍蝦湯,主菜則有 6 款可以選擇,分別是肉眼扒、豬仔骨併大蝦、羊架、西班牙海鮮飯、巴馬腿蛋黃汁燴意粉或半隻烤春雞,價錢 HK$168 或 $188,還會送聖誕慶祝飾物。另外亦有網友分享以往其他餐廳的聖誕一人餐,但價錢更貴,索價 HK$398。

聖誕一人餐!有人話貴有人話正

對於這個餐,網友反應不一,有自稱是毒 L 的人嫌貴,但亦有人覺得正,不少人都詢問餐廳地址,留言包括:「清一色毒向左走向右走搭檯」、「聖誕一個人仲出咩街,返屋企食杯麵算啦」、「更係一排向牆食。望埋去一排毒向左走向右走」等。不過也有人較樂觀積極:「 一個人都有一個人的樂趣,不一定很可憐」、「話唔定撞到隔離枱單身又合眼緣嘅又係叫一人餐呢」、「有咩咁可憐,2人可以叫兩個餐,3人又可以叫3個餐,彈性好高呀」。

Source:大埔友高登討論區

Page 1 of 12