駕車時開筆電睇股市?影相司機反被人鬧

| WAH | 13-12-2017 16:29 | |
駕車時開筆電睇股市?影相司機反被人鬧

馬路如虎口,無論駕車人士或過路行人,幾時都要打醒十二分精神。不過,不少司機都愛在駕車期間玩手機、捉精靈,部分的士司機更會在司機位前放上數部手機接單,確實係十分危險。今日,有網民就在 Facebook「馬路的事討論區」上載一要相片,相中見到一架車正於某條隧道行駛中,見到司機席前放有一部開啟中的筆電,畫面疑似是顯示股價的網頁畫面。樓主表示:「睇住個市得架啦,唔使睇路。」此相一出,不少網民都議論紛紛,當中固然有人對「睇股市」的司機表示嬲嬲,但亦有很多網友將重點放在樓主身上,因為網友們都表示其實樓主一邊駕車一邊拍照,其實同樣危險。

與「睇股市」司機相關的留言

「秒秒幾百萬上落呀」
「成部 notebook 放上去,一個急停會唔會飛落黎?」
「撞左就收冥通」
「可能我睇錯不過好似成部 laptop 擺左上去喎,咁又真係誇左 d!仲要係正司機面前!」
「秒秒鐘幾廿萬上落,撞左買過架」










與樓市司機相關的留言

「師兄都唔好排住影人,要睇路。」
「揸住車影人地相都得啦,咪又係唔洗睇路,有咩唔得姐?」
「五十步笑百步?還是百步笑五十步?」
「65 步笑百步?」
「你自己咪又係拎住部電話影人」
「本是同根生」
「留夠等睇有人笠水」
「行車時切勿用手提電話,多謝合作」



















可能太多人反指樓主不對,及後樓市都留言指:「太壯觀,唔留影太可惜,管道慢車行十幾時影既,多謝各位關心」,其後又編輯帖子,加多句「我唔應該多事睇人地倨市專心揸車,放過我。」

Source:Facebook 馬路的事討論區

Page 1 of 14