潮流商場今淪死城!網民:有錢都留番去日本用

| Kay | 11-12-2017 16:31 | |
潮流商場今淪死城!網民:有錢都留番去日本用

如果之前有看電視劇《不懂撒嬌的女人》,都知道劇中女主角宣萱飾演的 Mall 姐是很一個精於商場管理,有能力將商場點石成金的人。如果 Mall 姐是生活於現實世界,對著以下幾個那些年潮流商場,又會否有能力扭轉乾坤呢?因為最近有報道提及,如太子聯合商場、旺角潮流特區、銅鑼灣地帶、金百利商場等的那些年潮流精品商場,來到今日已愈做愈淡靜,場內不約而同地接連出現十數個至數十個空置多時的舖位,距離死場之期不遠矣。

【精選消息】

【精選消息】

現實上有 Mall 姐的話,或許有能力改變現況,不過 Sorry,現在只得全能網民吃住花生,熱談當年潮流商場淪為今日死城的原因,而他們的分析也只不是講「貴租死全家」這類人所共知的理由,的確是有理據可言的。例如「呢啲細場咪又係賣淘寶貨,點解唔自己淘」、「劏到個場迷宮咁,點行,輕鬆喺屋企上網買,又唔洗出街,又平啲」、「寧願儲錢去旅遊或者買樓」等,當中有些留言更可以說是說出了重點來,相信大家看過會覺得不能認同更多,就是「香港人好肯買嘢,不過係飛去日本買」,以及「有錢都留番去日本用啦,香港?不了」!

這篇報道所提的潮流商場,對不少 70、80 後而言,的確記載了不少成長回憶,且怕如今見到這些商場愈做愈細,應會感到心有戚戚然。有網友有感,這些商場淪落至此其實也是業主賺盡手段之一,「呢啲場係將個場有咁碎切咁碎,呃人入場買舖食管理費,變死場就向下炒,搞幾年等啲小業主止蝕離場。佐敦廣場就係咁玩,你唔走就食管理費吸乾你,走就蝕八九成賣番俾大業主」。雖知道香港人做生意,很多都想賺到盡笑住收錢,但如果要將市民的集體回憶滅絕,往事只能回味,哪又何必呢?sosad。

部分網民留言如下:

「呢啲細場咪又係賣淘寶貨,點解唔自己淘」

「劏到個場迷宮咁,點行,輕鬆喺屋企上網買,又唔洗出街,又平啲」

「寧願儲錢去旅遊或者買樓」

「香港人好肯買嘢,不過係飛去日本買」

「有錢都留番去日本用啦,香港?不了」

「舖租根本就唔值咁貴,做餐懵都唔夠交租,梗係吉啦,潮特果啲二千蚊一個月就差唔多。」

「一早話淘寶淘汰本地零售」

「家陣淘寶加集運咁易,師奶阿姐幾個夾個倉集運定期買完連落嚟,聯合想唔死都唔得啦」

「都唔係租嘅問題,冇人行人工都圍唔到」

「網購無打殘中國,就先打殘香港」

潮流商場今淪死城!網民:有錢都留番去日本用
網友認為潮流商場今淪死城原因眾多,包括「呢啲細場咪又係賣淘寶貨,點解唔自己淘」、「香港人好肯買嘢,不過係飛去日本買」等。

潮流商場今淪死城!網民:有錢都留番去日本用
旺角潮流特區、太子聯合商場可謂不少 70、80 後成長時的必到商場。

潮流商場今淪死城!網民:有錢都留番去日本用
居住、成長於港島區的朋友,相信曾到過銅鑼灣地帶、金百利商場到此一遊。

Source: hkgolden

Page 1 of 12