淘寶雙 11 至今未到貨!巴打:你的快件已被炸毀

| Siu Yeung | 27-11-2017 17:45 | |
淘寶雙 11 至今未到貨!巴打:你的快件已被炸毀

早前雙 11 的送貨龐大,但至今相信大部份人已收到所購之物。不過在連登討論區,卻有巴打表示:「話説 19 號已經簽收咗,但一直未入倉,揾客服傾,又話 2-4 日會入倉,_你依家七日都未入,_你老母 4px。」此帖一出,原來有好些網友,亦遇到類似情況。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

樓主所用的快遞公司為「遞四方速遞」(4PX EXPRESS),於 2004 年成立。除樓主外,不少網友均表示「中伏」,留言包括:「同樓主一模一樣,又係雙 11 江蘇 4px,19號打後冇反應」、「Same,點好呀而家」、「上海發貨,廿號話派件到而加都無消無息」、「我都係喎,又係同一間集運,睇信息速遞好似到左,但又未入倉,唔知做乜_,其他貨 1-2 日搞掂,哩個拖左十_幾日」、「原來有好多苦主巴打都一樣係咁,仲以為得我係咁」等。

淘寶雙 11 至今未到貨!巴打:你的快件已被炸毀

至於用其他集運公司的網友,則沒遇到這個情況。「我用多寶,上個星期中已經拎左」、「順豐攞左 9 世,你仲未攞」、「我用立信,上個禮拜已經收到」、「順豐 2-3 日搞掂」、「4px 不嬲垃圾架啦, 利申:順豐個幾禮拜前到左」等。另外亦有一些網友幸災樂禍,表示:「好似有幾批貨因為爆炸冇左」、「你的快件已被炸毀」、「用依間野嘅人係咩心態?貪平?」等。翻查以往其他討論區,以至其官方微博,普遍用家對遞四方的評價都不太好,包括批評速度慢,沒有售後服務等。

Source:lihkg

Page 1 of 13