巴打分享被解僱經驗 「等你相信自己係值得被炒?」

| Siu Yeung | 24-11-2017 21:10 | |
巴打分享被解僱經驗 「等你相信自己係值得被炒?」

公司業績不理想,老闆找藉口,還是自己有問題?稍早前,在連登討論區,便有巴打出帖,問「有冇人分享下俾人炒既經驗」。此帖一出後,引來不少網民回應,原來不少人,都曾有被解僱的經驗。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

當中,被解僱的情況和原因亦各有不同,有網友表示,該程序是:「1. 臨收工10分鐘叫你入房。2. 比封信你。3. 比啲好難聽說話你,等你相信自己係值得比人炒。4. 簽好信後,上司嘴角向上。5. 行返出房。6. 執野收工。7. 做埋通知期。8. 正式last day。」另外,亦有網友憶述公司 cut budget 不斷炒人,department manager 向他表示,公司要革新要同事提高工作效率,指他工作表現唔理想,跟公司蝕錢無關。網友心裏反問:「我工作表現一直都係咁,真係咁唔掂你就一早炒_咗我啦,駛等今日。」類似的經驗還有:「店長唔鐘意我,同大老細講話我翻工表現唔好,但其他人都覺得我做野無問題,去去下旅行老細用生意唔好要減人手做藉口炒我,結果之後請左個效率極低嘅人翻嚟,再求個辭職無耐嘅full time翻嚟做我真係好_心涼,哈哈哈哈哈。」

當然,當中亦有不少是「自己攞嚟」,包括:「抄散偷偷去食飯俾人即時炒左」、「做酒吧 waiter 收 fold 外 tips 被炒」、「學生哥 pt 飲食,_客被人炒」、「做錯野唔過試用期」等。

Source:lihkg

Page 1 of 12