【公平咩】大女嘆父親將物業留給細佬!網民:畀仔唔畀女是常識吧

| Hin | 22-11-2017 17:29 | |
【公平咩】大女嘆父親將物業留給細佬!網民:畀仔唔畀女是常識吧

香港樓價愈來愈貴,想有個自置「安樂蝸」亦愈來愈難,即使是能夠「上車」的年輕一族,大多也是靠「父幹」畀首期,才有個安身之所。有女網友在討論區中,表示自己雖然是大女,而且一家人關係好好,但有日父親就在晚飯時候,說層樓遲下就留給細佬,反正大女嫁人後就會搬出去住。女網友雖然表示無嘢,但其實個心就始終有點不舒服,更大嘆「做女就唔可以有份」、「公平咩?」

其他網友見狀,就表示其實這個社會就是如此,層樓係留給仔而不留給女,因為理論上未來老公都會有父母傳的樓,而嫁出去的,就沒有必要留在家中。有網民留言謂,女大嫁出去很正常,假如未來老公要靠外家痴住層樓,就變了食軟飯,兼且似入贅。這個是傳統思想,留仔不留女,很平常也很難改變。此外,有網民就建議樓主,既然家庭關係好,如其不開心,倒不如開心見誠與父母談論此話題。

【公平咩】大女嘆父親將物業留給細佬!網民:畀仔唔畀女是常識吧

【精選消息】

【精選消息】

部分網民留言

奈葉x菲特:成個社會都係咁,樓比子唔比女。理論上你係女,你男朋友 / 未來老公都會有佢父母傳的樓。

東堂詩音:好正常,女大不中留

Zlatan_official:點解要益埋你未來老公,如果得一個女,我令願捐左去

殺無射:如果你老公要靠你父母先有樓咁都好失敗,留比你細佬無錯

Pamk:你搞清楚未,女大嫁出去好正常既事。相反你未來老公痴你層樓就變左食軟飯、入敘咁。呢個係傳統思想黎,至於你未來弟婦亦然。

仙人掌茶:一家人無計啦

夾親道門:比仔唔比女是常識吧 

薯蛋慾慾肥BB:咁層樓係你老豆嘅,俾邊個佢話事,加上女嫁左就當係外家人,留俾仔都正常,講到底你都係貪層樓啫。

Source:lihkg

Page 1 of 14