網民熱論「無網年代」共同笑話!經典之一:惠康聖誕大特賣

| Siu Yeung | 20-11-2017 21:23 | |
網民熱論「無網年代」共同笑話!經典之一:惠康聖誕大特賣

大家記得小時候,跟同學流傳過什麼笑話嗎?有沒有想過,不論在香港任何地方,都會出現類似的笑話呢?在連登討論區,便有巴打出帖,表示:「係無互聯網嘅年代,點解全香港九龍新界嘅細路都講緊相似嘅笑話?」

此帖一出後,除了有人嘗試解釋,亦引發不少集體回憶,不少巴打,都留言小時候聽過的笑話,包括:「你有冇老土眼鏡?(腦、肚、眼、頸)」、「55699 (five five six nine nine、快快食奶奶)」、「惠康聖誕大特賣(倒轉讀:賣特大彈性胸圍)」、「未夠 18 歲學人揸飛機」、「豉油咸唔咸? 水濕唔濕?」、「長洲賓客人數多」、「聖誕老人,剝衫剝褲,騎著鹿仔去殺人」、「有一陣蘿味傳入我的鼻,傳入我的肺部臭到我飛起」等。

【動漫電影】

【網絡熱話】

有巴打嘗試解釋:「就係因為冇互聯網呢樣娛樂,,所以類似既笑話先傳得快,就好似屋邨 C 奶講是非咁,一有是非半日唔洗就傳到成個屋邨都知」、「幾千年嚟冇互聯網,啲口述故事都係咁傳啦,講到冇咗上網會冇文化流傳咁」。同時亦有巴打嘅嘆:「以前既童年多姿多彩啲」、「依啲野 00 後唔會體驗得到」。

Source:lihkg

Page 1 of 14