人情公價飆升 HK$1,200 新高!網民:五百蚊沒檢討必要

| Kay | 20-11-2017 14:58 | |
人情公價飆升 HK$1,200 新高!網民:五百蚊沒檢討必要

近年物價騰貴,已是常識,連帶結婚擺酒這類人生大事,「入場費」都如「股王」騰訊股價升幅一樣凌厲。有網民最近就出 post 討論最新「人情公價」的行情,可見當年「人情公價 5 嚿」的慣例已成過去式,取而代之的是酒樓價平均 HK$600 至 HK$800,酒店價平均 HK$1,000 至 HK$1,200 的新高點!作為人工「50 年不變」的網民,當然覺得「紅色炸彈」有如「大殺傷力武器」,尤其年尾的擺酒旺季,更是有如核武一樣死傷慘重。之不過,人情還人情,數目要分明,那麼「人情」是否真的要跟住公價,貴一貴都要畀呢?

【精選消息】

【精選消息】

其實結婚擺酒不外乎開心,大家聚首一堂熱烈地恭賀一對新人,何樂而不為?但可惜,近年的婚宴文化就有同軍備競賽一樣,鬥地點、鬥食物、鬥派頭,只要想得到的項目都可以比較一番,因此令不少新人希望「從中賺番筆」,盡量在大龍鳳式的世界級宴會之中「收得一蚊得一蚊」,平衡籌辦婚宴如斯龐大的支出之外,心理上也好過一點。正因如此,因「經營成本上漲」的關係,所以連帶來賓的「入場費」都升到一個點,是會令網民認為「大家唔係咁熟,其實唔使畀咁多」之外,也強調「我理得你擺邊,睇我同你有幾熟嘅姐」!其他網民的看法又如何呢?不如看看他們的留言。

「HK$500,行之有效,沒有檢討必要。」

「對唔住 HK$1200 我就真係唔去啦,除非真係中學 FD 到依家,我可以俾 HK$5000 都冇問題,講真識左十幾年都仲有聯絡,俾多啲都冇問題。錢銀多少其實唔重要。最緊要係你俾得順唔順氣」

「我到今日都唔明點解結婚請人嚟戥你高興竟然要人夾錢」

「千二蚊,唔熟嘅我揀唔去,擺酒要回本究竟邊個諗出嚟」

「唔會再去任何婚宴,無錢呀,唔想對住呢啲不切實際既中國傳統」

「唔使講咁多,熟人就 HK$1500 以上,睇下有幾熟再加。唔熟就 HK$500 酒樓、HK$800 酒店,Hi Auntie 你咪唱衰我」

「熟嘅 HK$1200,唔熟 HK$500,唔好同我講公價幾多,我人工都未升啦,公價升!」

「酒店分級數架喎,例如黃金呢啲山卡拉,食物又垃圾,一千都仁至義盡啦,半島四季就千五都合理。當然最後睇 fd 唔 fd,fd 嘅請我去蝗苦都俾千五」

「我結婚就冇擺酒,費事大家辛苦」

「究竟係邊條好樣諗呢條橋出嚟屈錢㗎?」

人情公價飆升 HK$1,200 新高!網民:五百蚊沒檢討必要
百物騰貴之下,連婚宴人情公價都飆升至 HK$1,200 新高,升幅比「股王」騰訊還要凌厲。

人情公價飆升 HK$1,200 新高!網民:五百蚊沒檢討必要
有網民認為友情跟人情價掛勾,「fd 嘅請我去蝗苦都俾千五」。

人情公價飆升 HK$1,200 新高!網民:五百蚊沒檢討必要
也有網民說出人情價的重點,就是「錢銀多少其實唔重要。最緊要係你俾得順唔順氣」

Source: hkgolden

Page 1 of 12