Gobee.bike 拆鎖被盜!私自出租共享單車兼賤賣?

| WAH | 16-11-2017 18:48 | |
Gobee.bike 拆鎖被盜!私自出租共享單車兼賤賣?

共享單車的形象,對於新界區市民來說,都頗為負面。不少市民認為共享單車亂泊情況嚴重,而且數量極多。其中最早「落區」的綠色共享單車 Gobee.bike,不時都有消息傳出被人掉進河裡,或被惡意破壞。今日,有網民在「盡在元朗」Facebook 專頁中上傳圖片,再附上「竟然有人拆咗個鎖,然後租比人(安記附近)」圖片說明。

圖中可見,有最少兩部印上「Gobee.bike」字樣的綠色單車,被人排上「$380」價錢牌,另亦有「可租/可賣綠色單車」的牌子,上面又寫上 3 天租金為 $50;一周租金為 $90,以及每部售價 $380 的訊息。原本位於尾轆、原本要用專用 App 才可解開的專用鎖頭,似乎已被解開並已不知所蹤。事實上,只要把相片放大,更可看到單車上另一張紙,寫上聯絡電話(本文圖片已作遮蔽處理)。

有網友就表示:「有谷友話係拍賣返黎嘅單車」,但另有網民隨即回應指「如果係共享單車, 我覺得政府唔會攞出嚟公眾拍賣, 最多交返架單車俾同享單車公司, 再罸番佢錢, 因為共享單車有佢哋嘅標誌 ,有佢哋嘅特色, 如果貿貿然買咗出去,好易令人誤會, 日日接報警和投訴就夠麻煩喇。 所以我覺得拍賣 都未必一定係真事, 有所保留囉。」

Source:盡在元朗 專頁

相關文章

Page 1 of 11