孫慧雪網上控訴!公司拖數超過 1 年

| Siu Yeung | 14-11-2017 18:45 | |
孫慧雪網上控訴!公司拖數超過 1 年

已為人母的孫慧雪,稍早在 facebook 發帖,控訴某公司不停用藉口拖數,並公開WhatsApp 對話截圖。孫慧雪在文中表示:「咁樣係唔係已經走咗我數?其實每次工作我都好盡力同好爽快地完成,然而每次追數都好似我要求人咁,有試過因為爭成年,我先開口問,都被人話我Chur住追數⋯⋯但我真係做咗!自問都好有禮貌呀?點解要求出糧好似我做錯咁?呢單仲要大住肚來做,我覺得咁樣都走數,真係好無良,我好嬲呀!」

【流動】

【網絡熱話】

根據WhatsApp 截圖,這家公司至少由 5、6 月開始,已經開始拖數。對方回應包括:「因為公司係一個月出一次數,所以今個月底係一定有的」、「你啱啱生完BB,恭喜晒先,我唔想你上嚟咁辛苦,我入數俾你好嗎?」、「我將票俾咗 acc 嗰邊嘅人叫佢幫我入,但佢放緊假,應該未入票」等,可是每次到最後,還是沒有找數。

孫慧雪網上控訴!公司拖數超過 1 年

不少網民都為孫慧雪感到不值,留言包括:「好明顯一直hea住你啦,餐餐都話果個人放假,從對話中睇得出你太仁慈了吧!! 佢食住上拖字訣!! 冇陰公大肚婆血汗錢都呃」、「雪雪媽咪,你不如搵律師幫你啦,去小額錢債度告果間公司,因為實在太離譜」、「我都想問下佢間公司咁好,啲finance dept嘅人可以個個月都放假,我都想入去做呢」等。雖然孫慧雪沒有公開對方公司的名字,但有網民推測,是一間以社會實驗成名的 KOL 中介公司。

孫慧雪網上控訴!公司拖數超過 1 年

後來孫慧雪在留言補充:「好多謝大家咁關心我呀!同替我不值!其實該公司嘅前員工都同我講,話我而家whatsapp緊嘅其實唔係佢,所以我都唔知邊個?而好多人已經中咗招,亦有好多人搵咗小額錢債向呢間公司索償,但佢哋真係同嗰啲人慢慢玩,日日上庭,就算判咗上告人勝訴,都有半年俾佢慢慢還!而佢地公司亦已經無再運作,有人話佢哋已用其他公司名,所以大家小心啲,都係簽晒文件先!或者要求deposit!!謝謝。」

Source:Snow Suen 孫慧雪

Page 1 of 13