最強的士服務?充電、紙巾、地圖乜都有

| Siu Yeung | 07-11-2017 22:15 | |
最強的士服務?充電、紙巾、地圖乜都有

香港的士服務屢受外界批評,不過原來也有的士司機提供的服務,超乎大家想像。今日稍早前,藝人黃建東在「巴打絲打 Facebook Club」群組,上載了一張坐在的士後座的相片,只見司機椅背後,提供大量用品給乘客使用,包括:手機充電、小型垃圾桶、消毒濕紙巾、嘔吐袋、紙巾及香港地圖等。

【動漫電影】

【生活情報】

黃健東在帖子表示:「從未搭過一架咁細心嘅的士...正!」相片上載以後,短短兩小時內,已有過千讚好,網民留言有:「西非利,齊過搭頭等」、「仲勁過日本人, 抵讚」、「搭呢架車嘅人一定好歡樂」、「手機充電嗰下都贏哂」、「正喎,如果每架的士都咁就好」等。當中亦有好些網民,也曾試搭過這架的士,「我都坐過佢架車,司機好 nice」、「我琴日都搭過,我都忍唔住影咗張相真係好專業」。另外有眼利網民發現,司機車頭有不少模型公仔,包括蝙蝠俠、小丑,並表示:「 男人愛模型,一定不會壞。」

最強的士服務?充電、紙巾、地圖乜都有

Source:巴打絲打 Facebook Club

相關文章

Page 1 of 11