90 後童年最精采?網民:見證新舊時代交替毫無代溝

| shiuhk | 17-10-2017 14:57 | |
90 後童年最精采?網民:見證新舊時代交替毫無代溝

其實數一數,現在最年輕的 90 後都已經 18 歲了。90 後剛好誕生在互聯網興起的時代。所以無論是舊時代娛樂,還是互聯網科技娛樂,兩邊的優勢都能夠享受得到。所以,有網民就開帖討論,認爲 90 後的童年是最爲精彩。而 90 後亦是見證了新舊時代交替的一代!

1. 動畫巔峰期:

90 年代有不少到現在都依然覺得經典的動漫畫,例如是美少女戰士、百變小櫻、死神、數碼暴龍、衝鋒 21、鋼煉、死亡筆記、高達 Seed 系列等,簡直就是動畫界的巔峰期。

2. 玩具種類多:

在手機還沒有興起的時候,90 年代有各式各樣的有趣玩具,而大家都會帶回學校、落樓下跟其他小朋友一齊玩。例如市暴龍機、爆旋陀螺、搖搖等,甚至會花時間去學花式,甚至參加比賽。而當初亦有遊戲王等卡片對戰遊戲、Gameboy 等電子遊戲機,什麽類型的玩具都有。

3. 電話聯誼:

當年不可以玩電腦,就會背熟朋友電話,然後晚晚都打電話去吹水、問功課等,隨隨便便就可以傾到成個小時,跟朋友關係更加親密。

4. 漫畫雜誌豐富:

當年街上有不少漫畫店,不少人每星期都會等快樂龍、coco、天馬行空、Yes 等雜誌,看漫畫、留意明星消息。放學去漫畫店「打書釘」,去抽 Yes 卡,完全不會悶。

5. 社交媒體興起:

由於 90 年代互聯網開始興起,一些社交媒體同樣開始興起。當年大家都會使用最原始的 ICQ、MSN,網上 Blog 例如是 Xanga、hkflash 等,最喜歡就是在上電腦堂的時候,偷偷開來玩。

6. Online Game:

一班同學一起玩 Online Game,開公會一起玩遊戲、打副本。放學之後就在遊戲裏面見面,平時儲錢就買點數。跑 Online、勁舞團、天龍八部、仙境傳說、童話等等,全部都耳熟能詳。

【熱門報道】

【熱門報道】

【熱門報道】


因爲,現在的小朋友雖然看似有很多選擇,電腦、智能手機、平板電腦等,然而玩法十分單一,跟朋友聯絡也是隔著網絡;現在的小朋友對比 90 年代的小朋友都要忙很多,由於是全日制,放學比較晚。放學之後都有很多課外活動,還有數不完的功課壓力,根本就連星期六日都沒有辦法玩;而 80、70 年代的童年互聯網就還沒有興起,未能享受到科技帶來的樂趣,娛樂亦沒有 90 年代來得豐富。各位 90 後又認同嗎?

【網民意見】

背心毒撚:舊時代同互聯網時代既交接,最有感受既一代人。

Neutral:九十後呢一代係夾係互聯網興起既前後之間,基本上同唔同年代既人都
冇文化代溝。

Rekt:感受到鄉里人情,又感受到科技既方便。仲有當年娛樂圈無論歌影視仲係輝
煌嘅時候。

高圓圓:一直覺得九十後係香港係被選中一群,尤其九七。時代交接,互聯網現實
接軌。

男人唔可以窮:但我覺得 1986-1994 呢個 RANGE 仲屈,更多經典既動漫卡通、玩
具都差唔多係呢 D 童年發生。

icarus:我都唔想做老屎忽,但係呢代啲小朋友得電話玩真係好悶

仰天:上下午制真係正到呢,十二點幾就放學。見到依家小學雞返全日就覺得橙。

90 後童年最精采?網民:見證新舊時代交替毫無代溝

Source:lihkg




相關文章

Page 1 of 11