教育局請編程筍工?入職要求超苛刻但只是「散工」

| Siu Yeung | 09-10-2017 17:33 | |
教育局請編程筍工?入職要求超苛刻但只是「散工」

不少人認定政府工是鐵飯碗,高薪糧準又清閒。稍早前 facebook 專頁「我不是 I.T. KOL」發現,教育局出了一個招聘「兼職項目經理 (編程教育)」告示,不過條件苛刻古怪,部份網民質疑教育局可能已有人選,只是做 show 扮公開。

教育局今次招聘的兼職項目經理,表面看來頗為吸引。雖然只是兼職,但時薪達 396 元,每星期工作 17 小時,一個月加起來,工資近 27,000 港元。「我不是 I.T. KOL」發文表示:「教育局就請人做 coding 課程嘅項目主任。首先你要有 CS degree,有 PGDE,教 6 年中學,4 年要教 scratch 同 app inventor。咁教緊中學 STEM 嘅咪啱囉?但 STEM 有無人教到 6 年。」原因是政府在 2015 年的施政報告,才首次提出推動 STEM 教育,所以不太可能有 6 年的 STEM 教育經驗。

【科技】

【網絡熱話】

除此之外,原來還有其他條件。「仲話最好教過小學....吓?中小學係兩個世界,唔係咁易話轉就轉...讀完 CS 再教六年中學仲要加小學?究竟存唔存在呢個人都唔知啦。」同時,他批評當中一個令人摸不着頭腦的「移動物件編程」經驗要求,而且申請方法落後:「就當你有資格有興趣做喇,咁去邊度 apply 呀?唔好意思佢唔接受 online application,乖乖哋印張 form 出嚟填好佢郵寄出去啦。我哋科技教育嘅未來,就係咁樣請人做架喇。」

至於網民方面,不少人都懷疑教育局是「假公開,真內定」:「寫得咁 specific,話唔定佢經已有人選呢」、「公開假招聘 show」、「行內人一睇,已知道他們心有所屬。您幾勁都好,頂多只能陪佢地玩玩 interview 呢場戲」、「度身訂造分工出嚟」等。

莫乃光批政府不重視 IT

立法會議員(資訊科技界)莫乃光接受 ezone.hk 訪問時表示:「請個兩年半兼職散工去做 STEM 課程開發,反映政府有多重視編程教育、有多尊重IT,令人失望。一直以來我和業界都反映需要更多支援和人力去推動編程教育,希望林鄭月娥特首尚有 36 億教育新資源要認清問題,要教育局重視 STEM,不是隨便請一個兼職 IT 人就可以,推動 STEM 教育普及化應該是正規職位甚至專責部門處理。」

Source:ezone.hk、我不是 I.T. KOL

Page 1 of 12