巴打嘆西洋菜街今非昔比!大媽阿伯霸晒無路行

| Siu Yeung | 04-10-2017 19:54 | |
巴打嘆西洋菜街今非昔比!大媽阿伯霸晒無路行

自從西洋菜行實施行人專用區計劃後,不論是宣傳、街頭表演等,都愈來愈多。近幾年,更有疑似是新移民的「大媽」進駐旺角。早兩天在連登討論區,巴打「硬漢守蜜洞」發文表示,幾年前,西洋菜街開始變文化街,本來也不覺得受太大影響,但現時變到像廟街一樣,大量阿伯大媽霸佔通道,感到非常討厭。

巴打發帖指:「行旺角,西洋菜街真係必經之地,幾年前開始變文化街,D 人係度霸位影相,鋪下檔仔賣下野我都覺得 OK,最起碼唔會太影響。依家,成條廟街咁,做乜_野?D呀伯係度聚舊,亂_咁唱,跳下舞,好似自已落左 DISCO 咁。一兩檔我都由_你但係依家街頭到街尾至少 5-7 檔,D 喇叭開到大一大,仲要自已成班霸成個空地圍住中間,想行都行唔到。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

此帖一出後,獲得不少正評,不少網民紛紛和應。「取消行人專用區把啦」、「其實無左佢地唱歌已經好好多啦」、「得返班大媽跳老舞」、「根本依家都係行唔到,仲要迫住聽燥音,真係寧願取消佢都無咁嬲」、「以前得班文青、MK、影相佬係到表演都好地地,係班支那大媽入侵就搞爛個場」、「唱歌嗰班阿伯阿嬋真係不知所謂,完完全全係噪音污染」等。

事實上,由 2014 年 1 月 20 日起,行人專用區的開放時間,已由從當前的每週 7 日,縮減至星期六、日及公眾假期。不過大部份網民,似乎仍覺得相當擾民。

Source:lihkg.com

Page 1 of 14