香港國際機場設免費公眾浴室 網民:離境旅客不能用?

| Kay | 02-10-2017 11:56 | |
香港國際機場設免費公眾浴室  網民:離境旅客不能用?

香港國際機場近日於一號客運大樓 L5 抵港樓層的 22 號閘口,設有免費公眾浴室服務,予到港旅客使用,特別的地方是,只要出示登機證,即可免費領取新毛巾、沐浴露等,好好在內沖個靚涼 relax 一下!對抵港旅客而言,提供免費公眾浴室無疑是貼心服務,不過有網民懷疑,設於 L5 抵港樓層的免費公眾浴室,其實對要在 L6 離港樓層離境外遊的旅客,是得別無所用。

【精選消息】

【精選消息】

之所以網民有這樣的想法,是因為「L6 離境嘅旅客,係唔可能落到 L5」,因此認為這設施只適合轉機或者深夜到港的旅客使用,如普通於 L6 樓層離境外遊的旅客,還是要使用各機場貴賓室的設施。

同時,也有網民認為,免費公眾浴室設施對外遊回港的本地居民,作用也不大,因為「正常本地人都會返屋企先沖」,不急於要在公眾浴室先洗澡後回家。當然,免費設施嘅嘢,固然是有多無少,其實外國不少大大小小的機場都設有公眾浴室讓旅客洗個靚澡放鬆一下,如今香港國際機場都增設免費公眾浴室,對到港旅客而言,總算聊勝於無吧!

網民有話兒:

「唔好傻啦,圖中係 5 樓轉機 + 抵港大堂,出境用咩 X 姐,醒未?」

「咁正常本地人都會返屋企先沖」

「依家先有算好遲,好過無」

「呢度係抵港層 L5,L6 離港層的朋友可以用?」

「L6 離境嘅旅客,係唔可能落到 L5」

「唔知入境用唔得?」

「諗起上次喺泰國,係咁搵地方沖涼」

「機場員工踩 whole 專用」

「過境?咁香港居民出境臨上機前想沖涼又得唔得?」

香港國際機場設免費公眾浴室  網民:離境旅客不能用?
有網民懷疑,圖中所見的地方是 5 樓轉機 + 抵港大堂,離境旅客根本不能用。

香港國際機場設免費公眾浴室  網民:離境旅客不能用?
不過也有網民認為「而家先有算好遲,好過無」。

Source: 盡在元朗 Facebook

Page 1 of 12