【暗黑料理】菲傭清蒸冰皮月餅!以為係水晶包?

| Siu Yeung | 15-09-2017 18:43 | |
【暗黑料理】菲傭清蒸冰皮月餅!以為係水晶包?

大家喜歡吃傳統月餅,還是冰皮月餅呢?不過對外籍人士來說,可能完全搞不清是什麼。昨天在 facebook,便有網民上載了一張冰皮月餅相片,但外形有點古怪,原來是菲傭姐姐,誤以為是什麼中式包點,竟然拿去了蒸!

【網絡熱話】

【網絡熱話】

事主在 facebook 表示:「今朝我個菲傭拎住一碟軟 pat pat 嘅野,問我呢個係咩包。我嘅冰皮月餅啊,生歐歐甘攞去蒸熟左。真係無言以對。」網民看到相片後,迅速在各大群組流傳。有網民笑言,「蒸左可能好食D呢!?」、「重點是好唔好食?」、「雪返硬,冇人分到」、「大班蒸皮月餅」、「水晶飽咪就係咁整架囉!」、「叻女,已經變成左水晶月餅,下一年可能會大賣,連榴槤月餅都要行開」等。

【暗黑料理】菲傭清蒸冰皮月餅!以為係水晶包?

究竟事主有沒有嘗試吃蒸過的冰皮月餅呢?事主在其 facebook 沒有正面回應,只表示:「軟pat pat攞都攞唔起。」估計應該沒嘗試過了。

Source:facebook

Page 1 of 14