iPhone X.iPhone 8 炒價達 3 萬?先達收機店開價保守

| PT | 07-09-2017 13:16 | |
iPhone X.iPhone 8 炒價達 3 萬?先達收機店開價保守

iPhone X(或稱 iPhone 8)下星期就同大家見面了,一眾 Apple 果粉最關心當然是能否成功買機自用;「果農」就出盡法寶,誓要搶到首批 iPhone X.iPhone 8,因為已有不少報道指 iPhone X.iPhone 8 的首批貨量十分少,大約只有 500 萬部,卻要分發估計最少 15 個首賣地區。有數得計,所以不少業內人士也預測首批十周年版 iPhone X 回收價會高企,隨時有得炒!今日有本地報道指,十周年版 iPhone 高容量型號有機會被炒上 3 萬元,ezone.hk 再訪問多數位先達收機店負責人,且看他們對 iPhone X 炒價的推算。

【相關文章】

【相關文章】

iPhone X 貴為十周年紀念版,由未出到公布了發布日子,足足傳了年多時間,從外形設計到技術,iPhone X 可謂 2017 年各界最翹首以盼的智能手機,單是盛傳 iPhone X 將配備接近 100% 屏佔比的全面屏,足以揮低其他勁敵!就是因為 iPhone X 規格夠強、話題性十足,供貨量又緊張,預計 iPhone X 開售初期會變得一機難求,供不應求下炒風自然暢旺。

位於先達地下 903 店的負責人表示︰「即使今次是十周年版,但一啲都唔睇好,iPhone X 最多只能炒到上 HK$13,000,還要看看甚麼容量和顏色,新色及 256GB 可能會炒得高少少;其他就 HK$11,000、HK$12,000 左右,iPhone 7s/7s Plus 應該炒唔起。」

另一位先達店數碼匯負責人勇哥就直言︰「估計三款 iPhone 首批可以炒高 HK$1,000 至 HK$5,000,最穩陣當然係 iPhone X,保守都有 HK$4,000 - HK$5,000 賺;其餘 iPhone 7s/7s Plus 或有望賺到 1、2 千。」

三禾 Simon 暫時都同其他場內負人意見相若,說 iPhone 7s/7s Plus 可炒起的機會甚微,除非有齊 iPhone X‧iPhone 8 新功能,若夠吸引,都會成為一路奇兵;而 iPhone X‧iPhone 8 則或可炒高 HK$2,000 至 HK$3,000,因別忘記中國也會是首發地區之一。

姑勿論炒價最終會有幾癲,大家如果想買機自用的話,一是準備大量銀彈,一是等大貨供應穩定,不然短期內都要捱炒價!

Source︰ezone.hk

相關文章

Page 1 of 11