網民熱論一人一個拍拖中伏經歷

| WinkyC | 31-08-2017 14:11 | |
網民熱論一人一個拍拖中伏經歷

網民向來創意無限,於社交網絡上常有「一人一個 XXX」等集思廣益題目出現,最近以男女拍拖微妙關係為主題的 Facebook 專頁「十萬個激嬲女友的理由」,發起了「一人一個拍拖中伏經歷」的討論貼文,引起了很多網民回應,至今已累積超過 6,300 個讚好 1,100 分享及 1,600 個回應,小記為大家羅列了其中的人氣之作。(部份內容字眼含粗言穢語,將以 _ 取替。)

「女朋友蠻不講理,發晒癲咁,例牌唔理佢,因為講乜錯乜。佢冷靜落嚟後同我講:下次我發脾氣,你可以攬實我嘛!
   結果佢再發脾氣,我真係聽佢講攬實佢,點知佢仲癲,仲嬲。
   佢冷靜落嚟後同我講:下次我發脾氣,你唔好淨係攬實我,要錫我嘛!
   若果佢再發脾氣,我真係聽佢講攬實佢,再嘗試錫佢,點知佢一巴車埋嚟。」







去到 d 化妝品店

「女:bb 呀!呢隻唇膏既色襯唔襯我呀?
   我:襯,咩都襯你架啦
   女:咁多隻色簡邊隻好?(隻手畫左好多一條條唇膏 試色)
   我:望落咪一 _ 樣係紅色,有分別咩
   然後,我就比佢叫左出鋪頭出面罰企左成粒鐘
   我真心唔明點解女人可以簡隻色簡粒幾兩粒鐘」













「女朋友話嬲要係 wtsapp block _ 我,於是我打電話俾佢,打咗兩次都俾人 cut 線,諗住等佢下啖氣先,點知佢喊住打黎問我點解唔打第三次」

【其他熱話】

【其他熱話】

「同女友嘈完交!佢同我講,我知你好愛我!係我任性 ... 有時都係我唔岩 ... 仲話下次佢嬲平心靜氣同佢講下啲往事佢就會原諒我!點知又嘈交,我平心靜氣同佢講下往事,佢答我:往事只能回味,who fxxking care..?」

「女朋友:不如我地講下大家之前既 EX 呀~你講先」

「我做錯咗,佢嬲,我 Say Sorry 同埋講點改,佢話唔係要我講呀係要我改呀;冇幾耐,我又做錯咗,咁今次我 Say Sorry 後改,佢話唔係淨係要睇到你改呀我想你同我講呀!」

「同女朋友睇耳環,佢指住一大盆耳環問我(大約有 50 對),妳估我鐘意邊對!?...... 我 _ 知咩,咁咪求其指一對,跟住佢就話,你都唔瞭解我嘅,跟住嬲咗我一晚!」

「男朋友叫我影個晏晝比佢睇,我一個人食譚仔緊係搭枱啦,之後佢問對面個男人邊個泥,之後就嬲 _ Me」

「話說事前拎咗 permit 約咗班雄性朋友打機食飯。點知佢突然出現話一齊食飯已經夠辛苦。於是食完飯我已經諗住提早退場送佢返歸,但佢係巴士站劈死都話唔駛。上車果刻我跟住上車,佢仲推我落車叫我返去玩唔駛擔心佢。結果架車一轉彎佢就打電話黎喊哂咁話無諗過打機仲緊要過佢。」

「我:姚子羚同胡定欣你會揀邊個
   男朋友: 下?咁梗係姚子羚啦!佢好 _ 正 Wo!
   我: 點解你唔答兩個都唔揀,會揀我既?
   男朋友:.............」







「Ex 買左排煙肉叫我整火腿炒蛋,整完話佢從來都唔食煙肉,然後佢嬲 _ 左 me」

「出左隻新酒佢叫我試下我飲左啖後佢望住我話 ~ 你又話戒酒又話為左我會改 ~ 然後佢爆喊暴走我就企左係度做千古罪人 orz」

【其他熱話】

「女友:你個 frd 結婚班姐妹靚唔靚?
   我:唔知,無 add Facebook. 
   女友:好似有個做老師的幾靚!
   我:邊到係,睇到好似都係做空姐,仲成日去船 P。
   女友:你又知 ??!!!
   之後我女友嬲左我 ...」













「問我分左手之後會唔會追返佢 我答會 之後喊住話你講過我地唔會分手」

網民熱論一人一個拍拖中伏經歷

於貼文中更有「受害者」大呻,「你地明唔明果種,明明自己無做錯到但又好似係自己錯,有 dd 內疚但又嬲到想殺人果種複雜情感?搵個女友你就感受到架啦。」實在是聞者傷心,聽者流淚的字句,不過兩性相處時,總有不少「黑人問號」的時候,開心、喜歡對方就好了!

Source: 十萬個激嬲女友的理由

Page 1 of 14