打風 Call 車到咗又唔要?網民:衰客大有人在

| Siu Yeung | 23-08-2017 21:53 | |
打風 Call 車到咗又唔要?網民:衰客大有人在

十號風球「天鴿」襲港,大部份公共交通工具都會暫停服務,假如真的要外出,其中一個方法,就是 Call 車,例如的士、客貨車及 Uber 之類。不過 CALL4VAN 客貨車 facebook 專頁,就直言今日有司機遇到衰客,當客貨車到達目的地後,原來該客已乘的士走了。

【科技】

【網絡熱話】

該專頁表示,在打風期間,因不想出現海鮮價,CALL4VAN 司機協定統一收附加費港幣 200(跨一區計)。今次的事件是一名姓鍾的客人,在電召客貨車後,卻乘坐的士先走了。專頁管理員表示:「唔知道呢位鍾生肚餓叫外賣,會唔會同一時間打去幾間茶記,然後邊間送到先就取消其餘嘅訂單。將心比己,要司機過嚟然後又話唔要,畀着你會點諗?Call 幾個台同的士再睇下邊個快,你只係一個不折不扣嘅_街。」

至於網民的反應,幾乎一面倒指責鍾姓客人。「頂!真係估唔到有人做得出!」、「呢啲杏家橙,最好將佢設定為_街,下次唔使做佢生意」、「8 號風球仲要搞_d司機」、「呢類_街客大有人在」、「西客永遠是對的」等。另外亦有網民擔心,以後電召客貨車,或要先收預訂。「 咁搞法,個app要加埋扣錢功能,order confirm左要即刻用信用卡比錢。」

Source:CALL4VAN 客貨車

Page 1 of 14