的士司機堅持講街名先去!網民:擺明搵個客嚟出氣

| Hin | 22-08-2017 14:08 | |
的士司機堅持講街名先去!網民:擺明搵個客嚟出氣

的士拒載的乘客抱怨文,大家已經見得多,但原來上了的士,也同樣可以一肚氣!有網民搭的士就遇到不快經歷,在 Facebook 群組中撰文吐水,表示自己在九龍灣上的士後,同的士司機講「去深水埗西九龍中心」。的士司機就反問一句,「是否欽州街?」,而樓主因為不太清楚路名,所以同司機講「即係深水埗個政府合署旁邊」。

怎料司機再三問樓主,「咁係咪欽州街呀?」樓主只好表示「我真係唔識街名」。及後這位的士司機即刻大罵:「街名都唔知你究竟知唔知去邊 ... 呢個世界可以好多西九龍中心、東九龍、北九龍 ... 你連自己去邊都唔知?你咁都得,宜家啲後生就係咁,你地咁叻玩手機唔查下。」樓主當堂全程黑面不再講任何嘢,更表示自己知畀錢唔係大晒,本身亦想用手機查下街名,但呢位的士司機就不停話後生仔點點點,令樓主嬲爆!可幸最終樓主都成功到達西九龍中心。

【精選消息】

【精選消息】

網民們見到這個的士司機這樣刁難樓主,紛紛為樓主抱不平,更表示講地標已經足夠,況且西九龍中心全香港得一個,仲要已經講明深水埗,擺明是的士司機有心刁難。有網民更表示,擺明是搵個乘客出氣。有的更留言道,難道講去香港機場,又要講條街個名咩!此外,也有網民表示,樓主應第一時間改地點去深水埗警署,等佢知難而退。更有網民表示,樓主應該即刻落車,以示不滿。

部分網民留言

快丫架華:唔通去機場都講條街名咩

神龍之謎:同佢講深水埗警署呀,睇下仲識唔識去

KOFans:司機錯曬,唔洗獎門人

兩樣野黎 :即刻落車 Hi7 佢囉,做渣車連西九龍中心都唔知,咁你都得?咁向左走向右走懶得查唔向左走向右走駛你做啦啊伯。咁都唔敢講,返屋企上 fb 嘈有咩用?

KTST:唔識街名有幾奇,不過重點唔係度。你睇返成件事,個司機明知係邊但扮唔知,搵個客出氣。個乘客又唔落車搵個第二架,留係度比人罵。

Source:香港厚多士 @ Facebook、hkgolden

Page 1 of 14