在住日本港人鬧爆港客衰格行為!網民:香港人本身質素唔高

| Kay | 28-07-2017 16:17 | |
在住日本港人鬧爆港客衰格行為!網民:香港人本身質素唔高

去外地旅行固然讓人興奮,不過不少人一去旅行,就會「興奮過度」,連本身應有的禮節及品德都忘卻,更甚至做出讓人嘩然的行為。最近有在住日本港人出 post 鬧爆港客衰格行為,內容是「見到兩個香港人去文具店買筆,其中一人想買支一支 300 幾 yen 的筆,但筆芯墨水顏色不合心意,同行朋友則『換上另一支筆的筆芯』再拿去付錢」,並覺得有些香港人一去到外地旅遊失了常性,判若兩人,感到非常失望。

【精選消息】

【精選消息】

原來樓主所見的事件,還有其他網民都有目睹過類似的經歷,例如「一行 30 幾人每人一個大行李箱迫上普通市區巴士」、「東京坐巴士去 outlet 疑似『走數』不付車費兼聲大夾惡」等,都是讓人感到在外港人的「質素低劣」。在討論之中,不少網民更認為香港人質素不比大陸人高,「香港人不嬲有口話人無口話自己,比蝗更 XX 嘅大有人在,淨係乜 X 都投訴然後拎著數呢點已經係」、「mk vs 小學雞,香港人係分分鐘垃圾過支那」,並指出貪小便宜、怕蝕底香港人,比比皆是,所以造就不少港人去旅行時經常醜出國際,令人蒙羞。

精選網民 comment 如下:

「我喺黑門市場見過有香港人一家三口,拎住果陣最後一盤雜錦刺身遊嚟遊去,遊咗 10 分鐘左右,見店員拎過一堆新嘅出嚟就去同人換盒新嘅。你等咪等,做咩要霸住盒你唔要嘅嘢?」

「成日話日本人以為你係中國人先對你差,我覺得就算佢知你係香港人都唔會對你好。因為香港人品行好多都好差。」

「明明香港等 lift 都要排隊,但一出香港就好似冇晒規矩咁」

「明明佢地住香港時又覺得支那人好嘈好煩,偏偏佢哋嚟到日本又做返一樣嘅事,香港人爭下氣啦,政治嘢都唔想再講,但做好自己真係咁難咩?」

「香港人係以為自己識好多嘢不可一世,支那係乜 X 都唔識咁不可一世。mk vs 小學雞,香港人係分分鐘垃圾過支那我同你講」

「香港人不嬲有口話人無口話自己,比蝗更 XX 嘅大有人在,淨係乜 X 都投訴然後拎著數呢點已經係」

「太多低質,無實力嘅人去旅行」

「好多香港人骨子裡都係自私、怕蝕底,去旅行就即刻現晒形」

「講賤有時香港人更勝一籌」

「最大問題係以為自己捉到個更差就會以為自己啱晒,坐大自己個自我感覺」

在住日本港人鬧爆港客衰格行為!網民:香港人本身質素唔高
網民一致認為,其實香港人都有不少質素低劣的害群之馬。

Source: lihkg

Page 1 of 14