兵仔同女神食法國餐換來黑面!網民:收兵好過嫁人

| Hin | 27-07-2017 18:13 | |
兵仔同女神食法國餐換來黑面!網民:收兵好過嫁人

作為兵仔,當然想有晉升機會,成為女神心目中的 Mr Right,因此多數都會大獻殷勤,但若然只換來冷淡的對待又會如何呢?有位在法國高級餐廳做 Part Time 待應的網民,最近就在討論區留言,見到一些現象,感慨香港嘅男仔真係好慘。

樓主表示工作中的餐廳,人均消費若 $700 左右,如果開酒的話,人均消費就差不多過千以上,去開這間餐廳的多數都是中年夫婦、廿尾三十頭的情侶,但如果有 20 至 25 歲貌似情侶的入來,十居其九也是兵仔與女神居多。而樓主最近遇上的一對年輕情侶,就正正是兵仔與女神,全程兵仔大獻殷勤,又問冷氣凍唔凍、食物好唔好食,原來哪一天是女神的生日,而餐廳是會送上即影即有合照畀佢地,點知兩人就坐到勁遠,即使兵仔最後送上生日禮物,餐飯埋單二千幾,卻只換來女神冷淡的語氣說句「多謝你餐生日飯喎」,走的時候女神的表情還顯得好嫌棄咁,更表示係香港做兵慘過做狗。

兵仔同女神食法國餐換來黑面!網民:收兵好過嫁人

【精選消息】

【精選消息】

網民見到,當然你一言我一語,留言圍插該女神,亦慨嘆做兵嘅陰公,表示「死慳死抵儲錢請女神,換黎嘅只係對方係背後嘅恥笑」,「真係收兵好過嫁人,對兵仔深表同情」。但亦有人表示只係兵仔做 cheap 個市,搞到個個都吊高嚟賣,「慘條 X,就係呢班仔做爛哂個市先會咁」、「抵死啦!有人唔做走去做兵」、「做咩兵咩 又無尊嚴又哂腦!」

部分網民留言:

「好癲!有時啲兵仔仲要係窮撚。死慳死抵儲錢請女神,換黎嘅只係對方係背後嘅恥笑」

「條仔真係可憐人必有可恨之處,老母養佢咁撚大為條女做狗,抵 X 死 食 X 屎啦!好聽就兵唔好聽狗都不如」

「就係依啲死傻 X 做壞規矩」

「搞到個個女仔都以為自己係女神」

「係香港做男人慘過係印度做女人」

「收兵的 X 街,做兵的犯賤」

「自己攞嚟賤怪得邊個,俾人撚足全晚出錢出力賤過狗,最衰仲要頂爛個市」

Source:lihkg

Page 1 of 12