空姐力數 10 個最討厭乘客行為!網民反擊:咩都唔使做好嗎?

| Kay | 24-10-2017 01:24 | |
空姐力數 10 個最討厭乘客行為!網民反擊:咩都唔使做好嗎?

空姐跟乘客真可說是勢不兩立!久不久雙方就會於網上引發罵戰,一時是空姐力數乘客態度差劣,一時就是乘客認為空姐無病呻吟,有理無理也苦訴一番。這次同樣是有空姐於 FB 出 post 力數 10 個最討厭乘客行為,如在機上吃杯麵、喝健怡可樂、叠起餐具、經常按 call bell 召喚等,不過轉載到討論區後,就演變為一場乘客數落空姐大行動,更認為空中服務員歸根究底都是服務性行業,總會有需要服務客人的情況。網民更認為,作為空姐,最好當然是「咩都唔使做好嗎?」

【精選消息】

【精選消息】

網民也有舉例說明,明明其他服務性行業都是辛苦工,不過卻不如空姐會在 FB 出 post 力數客人不是,甚至推出叢書成為一時佳話。因此認為,在香港當空姐,的確是離奇至極,更有網民「突破盲腸」地道:「自己應份做嘅嘢,叫番個客自己做。個客唔制,話 X 人冇同理心」、「班港女做空姐戴個假面具幾粒鐘都唔肯」、「一樣係侍應,茶餐廳阿姐都冇你咁麻煩,唔係以為自己係高尚職業啊?」,將空姐眨得一文不值。說來有個別空姐的確態度差劣,沒同理心,相信有不少乘客會遇過「叫醒乘客起床用餐」這些被擾人清夢的苦況。之不過,如沒有空姐的話,各位乘客又怎能有安全、舒適的乘搭體驗呢?不如看看其他網民有何 comment:

「自己應份做嘅嘢,叫番個客自己做。個客唔制,話 X 人冇同理心」

「班港女做空姐戴個假面具幾粒鐘都唔肯」

「咩都唔使做好嗎?」

「一樣係侍應,茶餐廳阿姐都冇你咁麻煩,唔係以為自己係高尚職業啊?」

「咁唔滿意咪去做廉航空姐囉,唔洗派可樂,唔洗收咁多盤,啲人唔係係又叫杯麵唔係又叫杯麵」

「最好乜都唔使做,我哋自己做晒。你哋坐喺度就好。去到餐廳你班空姐唔好叫人做嘢啦,自己落單,自己入廚房煮,最好自己洗埋碗先畀錢走人」

「你做服務性行業,如果唔係個客 X 你,同老闆待薄你,根本其他嘢都係包左喺你份人工度,咩都唔想做直接拎綜援做廢青算啦」

「唔講仲以為佢哋畀錢去 serve 我」

「叫航空公司整大啲個 galley,之後啲客好似食快餐咁派隊拎飛機餐,食完自己還返個盤,仲要自己放埋入架餐車好唔好?」

「根本好多服務性行業就想啲客乜都唔出聲,喺佢哋眼中就叫生生性性」

空姐力數 10 個最討厭乘客行為!網民反擊:咩都唔使做好嗎?
網民表示空姐們最好想咩都唔使做。

空姐力數 10 個最討厭乘客行為!網民反擊:咩都唔使做好嗎?
空姐說到底也就是服務性行業之一吧。

Source: lihkg

Page 1 of 14