【花生】相親男速逃只因女方豪點料理?

| Kay | 24-07-2017 14:45 | |
【花生】相親男速逃只因女方豪點料理?

網絡上其中的好笑新聞,總會有相親事件的份兒,久不久看到網絡有人瘋傳奇怪相親消息,的確可以成為眾網民茶餘飯後的話題。最近有一宗被中國《京華時報》報道的事件是,大陸 31 歲「輕熟女」跟於外國回流的 29 歲男子相親,男子雖表示請客,更謂「甚麼都行,不用給我省錢」,可是女方真的不客氣地點了蝦刺身、象拔蚌、燕窩和其他幾道菜,盛惠 ¥4879 人民幣(約 HK$5,740)。而其實男方在點菜外已經因為女方「態度積極」而起勢速逃,女方最後更要找來介紹人,才能「追討欠款」之外,更哀求男方收下剩菜,以及強調「這些錢我承擔不起」。

【精選消息】

【精選消息】

其實在不知對方背景之下貿貿然相親,的確很容易「一次意外,足以致命」,不是男方嫌女方獅子開大口,就是女方嫌男方無 package,不願再花時間跟對方做朋友。正因如此,往往相親事件「被推上網」,都會令是日花生期貨急增,今次也不例外,認為「男仔充大頭」不計其數,更正的 comment 是「女嘅貪小便宜男嘅小器縮骨,其實幾襯」!不如看看網民怎樣說。

「女嘅貪小便宜男嘅小器縮骨,其實幾襯」

「個男嘅傻的嗎,女嘅更加弱智」

「條女擺明呃仲同佢埋單」

「第一次見面就咁唔客氣,娶件咁既野返去盞喊三聲,即刻閃人呢啲先醒」

「31 歲都叫輕熟女?」

「係男主動約女食飯先,冇話呃定唔呃,況且又係佢叫人隨便叫。女嘅貪小便宜亂叫嘢,你有風度啲可以當俾幾千蚊睇清楚個人,又或者你可以即場同佢講你 budget 係 2,000,請佢唔好超過,而唔係一走了之」

「女的貪心,男的Hi Hi,打和吧」

「講得呢句好明顯係客套說話啦。條女一係弱智一係玩嘢,條仔未必係畀唔起,可能已經 feel 到對方有心玩嘢,直頭唔想畀」

「我覺得個男人好醒,第一次見條女就咁貪,仲唔即刻走咩」

「食幾千咪算好囉自己有份食,港女請完你食幾百蚊餐飯,轉頭要你送 Hermes 回禮」

【花生】相親男速逃只因女方豪點料理?
普遍網民都是向女方輕輕留下負評。

Source: hkgolden

Page 1 of 14