國泰空姐嬲嬲豬!鑽石級會員李生借三腳插頭唔還?

| 柔之拔 | 19-06-2017 23:59 | |
國泰空姐嬲嬲豬!鑽石級會員李生借三腳插頭唔還?

自稱「小妹」的網民 #7356,日前在 CX Secrets 面書專頁發帖,表示在 6 月 6 日早機飛上海航班,遇上鑽石級會員呀李生。鑽石級會員呀李生由於其座位的 USB 充電器不能運作,於是向 #7356 小妺借了個三腳插頭,故事就這樣開始……

小妹 #7356 表示:「因為又 delayed 又 full house,大家都忙到甩碌,結果我唔記得問佢攞返,佢亦唔聲唔聲咁攞走咗!」

真係鑽石級會員呀李生借東西唔還?小妹論據十足:「因為佢坐經濟位,所以佢個電插係喺佢張凳下面,既然佢記得抆番個三腳插同條缐出嚟,點解會唔記得還返俾我!!!」超級嬲嬲豬的她,還告誡各位同事:「好心未必有好報,下次都係唔好借俾 D 客!」

借新線,還舊線

小妹故事精彩,留言的網民也頂癮!識睇真係要睇留言,包括:

【熱門新聞】

【熱門新聞】

【熱門新聞】

網民 A:試過阿姐借條真既又新既iphone線俾個女鑽石 佢還返條舊既俾阿姐 仲死口唔認 話新果條自己岩岩買 咁你一開頭又話冇線問我地借 Cheap到爆

網民 B:使乜借比客,直接比本 catalogue 啲客叫佢買啲 charger, cable, plug....etc. 一舉兩得。

網民 C:有crew 好心借USB線俾客,個客返過嚟話crew 條線整壞佢部手機。你話呢個係咩世界

網民 S:雖然依個世界太多 _ 街,但係希望你唔好因爲依D人放棄你對人好心依種態度。只要堅持,我相信好人好事一定會發生係你身上。唔好唔開心。(文字經過處理)

網民 Y:試過有一次自己一個飛長途機 電話冇哂電 你地個 crew 肯借自己條線比我充電 其實真係好窩心架 多謝你地肯幫忙

Source:CX Secrets@Facebook

Page 1 of 14