怪獸家長鬧爆子女測驗失手!網民:第日唔好怪小朋友唔愛你

| Kay | 28-04-2017 12:24 | |
怪獸家長鬧爆子女測驗失手!網民:第日唔好怪小朋友唔愛你

香港家長對小朋友的期望,可以去得有多盡?不少人小時候常遇到的「默書沒得 100 分,都被媽媽痛斥一頓」,原來已是十分芝麻綠豆的小事。因為近日在香港人 Secrets Facebook,就轉載了一個極品怪獸家長的一個事件,隨時影響孩子一生。「媽媽對讀小四的兒子要求好高,考試測驗 99 分都唔得,要 100 分先最好,唔知係咪咁,兒子受咗好大壓力,結果測驗失了水準唔合格,個媽媽好大打擊,狠狠地鬧了兒子:『你唔好諗住自殺啊,你死咗我都燒幾個老師同一大叠練習落去比你做......』」聽到這個極品怪獸家長鬧仔事件的家長都表示:「好心寒、好心痛」。

【精選消息】

【精選消息】

以上所提的事件,就是事實的全部,還是當中有所加鹽加醋,實在不得而知,但相信是否作為家長的大家,看完這個 post 後都會大呼「安已不」,於 Facebook post 留言的朋友也不例外,更大罵這位怪獸家長「走火入魔!」、「真係跳嗰時妳就知錯了……」、「第日唔好怪個小朋友大個咗唔愛你呀」,更有人留言指現今不少家長都對小朋友抱以非凡期望,「要求小朋友玩 4x100;即 4 科 100 分。」。究竟這位家長當真擁有怪獸本性,非要這樣痛罵子女到狗血淋頭,還是她也受到香港畸型教育制度,以及其他家長的無形競爭所累,才衝口而出來個神級訓罵?未知已為人家長的大家,對這位家長的行為感到可恥,還是對對方的苦衷,能夠一一理解呢?

怪獸家長鬧爆子女測驗失手!網民:第日唔好怪小朋友唔愛你
網民對這位怪獸家長的評價,都屬負評居多。

Source: 香港人 Secrets Facebook

Page 1 of 14