【看圖搵】美國德州銅頭毒蛇!媽我唔敢行山了…

| 柔之拔 | 26-04-2017 19:00 | |
【看圖搵】美國德州銅頭毒蛇!媽我唔敢行山了…

圖片內有條美國德州 Agkistrodon contortrix 銅頭蛇,有劇毒!快啲搵,搵到保平安。據悉是蛇王生物學家的 Helen,日前在 Twitter 發貼並附有這張搵蛇圖,叫大家搵蛇。

這不是看圖搵蛇遊戲。據知圖片是一位老外毒蛇專家 Jerry Davis 在美國德州行山時拍攝的,老外在行山的時候,竟然遇上呢條有毒的銅頭蛇,一般估計銅頭蛇利用自身的保護色埋伏,準備襲擊老外。豈料老外不是善類,竟然發現了銅頭蛇,於是小心翼翼地拍攝一幀,更在網上瘋傳,變成了看圖搵蛇小遊戲。

恐懼源於無知,只要你知道條蛇在哪,你唔會驚,唔會怯,快啲搵。

【看圖搵】美國德州銅頭毒蛇!媽我唔敢行山了…

我想講,如果我在行山的時候,遇上這條有毒銅頭蛇,我未必失禁,但好可能打尿震。因此,這絕不是限時看圖搵蛇遊戲,大家行山堅係要小心,看圖搵蛇與現場搵蛇,應該是兩種心情。你說對嗎?

未估到,不要往下看,下面有答案呀!

 

 

 

下圖開估。

【看圖搵】美國德州銅頭毒蛇!媽我唔敢行山了…

銅頭毒蛇就在圖片中央,如果你就站在圖片中央位置,請低頭,向毒蛇敬個禮 & selfie 啦!

根據維基百科,銅頭蝮 Agkistrodon contortrix 是蛇亞目蝰蛇科蝮亞科蝮屬下的一種毒蛇,主要分布於北美洲;目前共有5個亞種已被確認。

Source:twitter@SssnakeySci, mashable, wiki

相關文章

Page 1 of 11