打工仔必學 6 大捷徑鍵!唔怕老細突擊睇你芒

| 費安 | 11-04-2018 00:18 | |
打工仔必學 6 大捷徑鍵!唔怕老細突擊睇你芒

有時在 Office 做野做到攰,打工仔們都可能會用電腦上吓 Facebook、睇吓其他野鬆一鬆。唔知大家有冇試過用電腦做緊其他野嘅時候,咁啱老細殺到埋身俾佢發現呢?ezone.hk 今日就教大家幾個 Keyboard 上嘅捷徑,包括如何快速返回桌面,等大家以後唔駛再驚俾老細發現你睇緊私人嘢啦!

1. Windows 鍵 + D

第一個就教大家點樣半秒(睇你動作有幾快喇)令電腦彈回桌面先。雖然依家較新版本嘅 Windows 只要用滑鼠按屏幕右下角就能夠返回桌面,但老細行到埋身都難免有手震嘅時候。按 Keyboard 嘅實體鍵就點都穩陣點,只要同時按 Windows 鍵同 D,電腦就能夠自動將所有視窗縮到最細,快速顯示返桌面。

2. Windows 鍵 + L

大家在 Office 總有需要離開座位嘅時候,如果電腦裡面有機密文件,或者唔鍾意俾人亂掂自己部電腦,就可以同時按 Windows 鍵同 L 去鎖住屏幕。如果設有登入密碼,就會要求用家再次輸入密碼先可以解鎖。呢招仲可以用來避免被朋友在自己離開電腦時,在自己嘅 Facebook 上面亂 po 野添。

3. Windows 鍵 + E

Windows 鍵加 E 能夠直接打開「我的電腦」,大家以後要開「我的電腦」搵 File,都可以一秒 KO 啦。

4. Windows 鍵 + R 再輸入 "osk"

同時按下 Windows 鍵同 R 就會出現「執行」視窗,在「執行」視窗中輸入「osk」然後按「Enter」,熒幕上就會出現一個虛擬鍵盤。而且在實體鍵盤上按鍵,亦會顯示在虛擬鍵盤上。

打工仔必學 6 大捷徑鍵!唔怕老細突擊睇你芒

5. Windows 鍵 +「+」鍵

睇圖片嘅時候可以用 Windows 鍵同 + 鍵,如果覺得圖片太細,就可以同時按呢兩個鍵去放大圖片。而用 Windows 鍵同 - 鍵就可以縮細圖片。

6. Ctrl + Tab / Ctrl + W

依家好多瀏覽器都會在同一個視窗內開幾個頁面,按 Ctrl 加 Tab 就能夠在視窗內切換頁面,而按 Ctrl 加 W 就可以關閉當前嘅頁面。呢招特別適合筆電用家,就算冇滑鼠,都能夠更方便快捷咁瀏覽唔同網頁。

Source: ezone.hk

Page 1 of 14