珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

| Ming | 07-04-2016 19:15 | |
珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

珪藻土地浴室地墊出現已有一段日子,呢塊地墊一般唔平,賣點係快乾、吸水強、防菌防塵蟎又唔使洗,珪藻土地浴室地墊既品牌亦有好多,如 soil、fujiwara、PURE REFRE、MOISS,以上都係日本製,而今次開箱既係近日劈至半價既由 e.window 代理既珪藻土浴室墊,包裝同 759 阿信屋的一樣。花紋圖案得大小波點,沒有其他顏色選擇。

地墊好重手

今次特價既珪藻土浴室墊 ezone.hk 喺一田買,$188 會員九折,只有 size L。ezone.hk 記者以為係軟身的浴室墊,原來佢係一塊「板」,幾重身,都成約 2kg 重,如果買時有其他野買,要三思 (即使有手抽)。另外,由於好重下,如果屋企有小朋友,真係小心睇住唔好俾佢地拎起玩。
size L 的珪藻土浴室墊同 ezone.hk 屋企用開既差唔多大細。浴室墊 60cm 濶 x 39cm 長 x 0.9cm 厚,一面有波紋光滑,另一面較粗糙,說明書標明兩面均可用。另外附設防滑墊,可以加強防滑效果,同埋附設沙紙用嚟清潔呢張珪藻土浴室墊。

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

珪藻土吸濕原理

珪藻土為一種天然礦物,具調濕功能,能自行吸水及釋放水份,這是因為珪藻土表面有無數細孔,所能能作調濕之效。同時,珪藻土有除臭功能,故有效抑制塵蟎、黴菌的繁殖。講到咁神奇,究竟效果係點?睇 ezone.hk 同你實試珪藻土浴室地墊!

珪藻土浴室吸水地墊最近劈至半價,加埋佢既神奇吸水防臭免洗特性,ezone.hk 已經帶咗佢返屋企,放咗係浴室試用,效果係點?即睇睇~

先度 size

温提購買任何產品,都要要求開箱檢查,ezone.hk 小記就中咗招,一開箱,珪藻土速乾地墊已經有漬……不過,最緊要佢既效果係點!另外,係因為小記唔好彩?塊地墊有一陣土青味 (友人話,用珪藻土做嘛,天然礦物梗係有啲味架啦)
大小其實同其他差唔多,但由於幾厚 (0.9cm),建議買前先諗諗你想放喺浴室邊個位,如果門下,ezone.hk 小記既門就唔成功了。

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

放於企缸對出,嗯…ezone.hk 小記地方偏細,買了張 size L 的,似乎…唔多合襯~

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

吸水能力

沖涼若不小心花濕潑至地墊,即刻吸水。ezone.hk 小記濕腳,只印乾腳面,踏下去嗰刻,真係 feel 到即刻吸水,不過建議唔好踏一下就以為吸晒水,仲有腳趾隙之間的水點,建議踩多幾下,咁就真係乾喇~最啱洗腳唔抹腳既人,唔會搞到周圍水漬跣到屋企人。

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

快乾能力

睇說明書,約 10 分鐘後會冇晒水漬,但 ezone.hk 小記用後,10 分鐘後仍有水漬,即使過咗 30 分鐘依然「健在」…可能因為小記既浴室濕度太高?(今天睇天文台,濕度 87%)。不過,用紙巾或手在地墊上抹,又真係乾爽喎,咁嚟講又真係「快乾」。至於除臭能力,因只是用了一段時間,暫時冇霉味。

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

珪藻土浴室地墊咁硬,好似好難處理?啲水係咁吸自己乾由佢真係得?除了同你試咗吸水效果,再睇下應該點保養吧。

每個牌子既珪藻土浴室地墊保養方法都有少少分別,有啲可以用水洗一陣,有啲可以曬一陣,而呢隻特價緊既珪藻土容室地墊,保養上要留意以下幾點:

●唔可以直射陽光同用喺地暖房,喺陰涼通風地方晾乾就可以了,建議夏天一星期晾乾一次,冬天三天一次。注意都唔好用風筒、暖爐等加熱吹乾。以此同理,如果裝有浴室寶,要留意出風口係咪吹正個地墊了。

●唔好用表面活性劑清潔,即唔好用你用開既清潔用品,簡單嚟講,唔好理佢,由佢「自濕自乾」。

●真係污糟咗的話,可以用附設送既砂紙,或自行準備 (約 400 號),刨走表面污糟野就得了,刨完後,再用乾布抺走啲粉末就得了。就咁睇,即係塊地墊會愈磨愈薄,地墊咁厚,都可以講幾㩒用喎。

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

珪藻土浴室速乾地墊【開箱+試用+保養】

Page 1 of 14