沙田新城市廣場成偷手機熱點

| Kay | 12-01-2017 00:20 | |
沙田新城市廣場成偷手機熱點

曾是全球人流最高商場的沙田新城市廣場,一直是不少新界人及自由行(好似是)假日消遣好去處。之不過,人流密集的地方,就自然易有偷竊情況出現。

早前有慘仔網民出 post 表示「去埋 City'super 買埋嘢飲準備入場看戲個刻,就發現背囊拉鍊拉開咗,電話唔見咗」,之後找警察求助時,更得到警察大哥神回應:「我今日 3 點開工,唔計你,今日已經有 5 單偷電話,3 單 Uniqlo、2單 City'super(即係計埋我同後面阿姐已經係 2 個鐘入面有 7 單)。」單聽數字認真誇張!此 post 一出,網民提到除了 City'super 及 Uniqlo 外,沙田新城市廣場原來尚有其他偷電話熱點,各位想去新城市廣場開心 shopping 的朋友,尤其是農曆年尾大量小偷出來搵食,務必小心財物!

總觀全個 post,原來新城市廣場正中央的聖誕樹裝置、新城市廣場一期 Gap 一帶都是偷手機熱點。之不過此 post 之中雖然有網民恥笑樓主防盜意識低,將手機放進背囊「引人犯罪」,但也有不少巴絲打表示:「樓主的情況似乎是集團式盜竊」,「報了警也好,但警察大多見怪不怪,hea 住跟進多的是」,因此最好的處理方法,還是大家多加提防,以防賊人有機可乘。

手機失竊黑點:

  • 新城市廣場正中央的聖誕樹裝置
  • 一期 Gap 一帶
  • 2 樓 City'super 附近
  • 2 樓 Uniqlo 附近

部分網民 comment 如下:

葉國歡:一定要推。推 X 到警察注意。

Daniel_Levy:太多支那人係個頭商場同地鐵,自己小心喇,香港已經唔係以前既香港喇。

李大二:警察點解唔做嘢?商場又唔做嘢?新城市係爆多大陸人。

登登燈凳:唔只新城市,銅鑼灣間 Forever 21 都係,又係偷電話聖地。

棉花糖:個到中間有聖誕樹(其實唔同時間就會放唔到嘅嘢)畀人影相,成日都搞到勁迫勁多人冇地方行又好混亂,你推我撞,有啲人又唔知做咩塞住條路慢慢行。人多地方就越危險,有時真係驚撞下撞下冇咗部電話。

黃金肥仔波:沙田友留名。

$10:嚟緊仲要聖誕,唔係唔推上報呀?唔畀人知,到時仲多人畀人偷電話。

譚仔三哥:啱啱先去完新城市。

Puremoment:係嗰頭做嘢表示成日有人唔見電話,爸打其實可以要求個到嘅職員 check cam,佢哋 cs 做得好好,你堅持要check佢地一定會幫你睇。同埋叫差佬係冇用,佢地本身比你填完個份表已經係會交去 999 幫你報失埋。新城市咁多大陸狗,大家小心啲。

恆屍:就連 mtr 沿線商場都大把人搵食,完全唔係年尾問題。

Source: lihkg

Page 1 of 14