網民力數戲院低質觀眾 N 宗罪

| Kay | 14-08-2017 13:40 | |
網民力數戲院低質觀眾 N 宗罪

去戲院看電影無非求開心,明明每間戲院在播放電影前都會提示觀眾切勿用手機、談話等,騷擾其他觀眾觀影氣氛,但世事往往未能盡如人意,長開手機、高談闊論者多的是。近來久不久就會有網民出 post 力數戲院低質觀眾的惡行,其中一個 post 更以長文羅列,兼且語氣相當激動的說!而樓主詳列的低質觀眾惡行,主要有以下數點:1)吃外來食物,尤其超重味道的麥記更是乞人憎首選;2)當戲院是自己的家,高談闊論討論劇情;3)長用手機,以光害影響觀眾,甚至有觀眾盜錄電影片段 po IG、Snapchat。

【精選消息】

【精選消息】

在這個 post 之中,除了樓主外,其他網民也不忘加數低質觀眾的劣行:「乜嘢位都笑」、「上次睇鯊海有人帶個兩歲 BB 入場睇,個 B 嗌又開電話佢玩」、「有啲 on X 老豆老母拖住個小朋友 叫/喊足全場」、「睇鬼片,可唔可以俾返個氣氛我。戲中出現嚇人位,就大大聲笑大大聲講,知你唔驚啦威啦」,數之不盡。有網民認為「戲院真係一個反映香港人真正品格嘅好指標」、「覺得戲院管理層應該正視呢個問題」,但「慘在戲院職員不處理」,難怪有網民回覆:「睇戲應該考牌」,過濾所有低質觀眾,還其他觀眾一個觀影好地方。

精選網民回覆:

「香港人識自律咪唔洗呢啲 post 囉」

「好多 XX 觀眾真係好自私同無品」

「我已經好耐無睇過一場係成場觀眾係無人嘈無人玩電話無人食好大陣味嘅嘢嘅電影,就連睇電影節都會有呢類人」

「有樣野真係想 X。睇鬼片,可唔可以俾返個氣氛我。戲中出現嚇人位,就大大聲笑大大聲講,知你唔驚啦威啦。去戲院係因為要氣氛,唔該大家幫幫手。」

「重有啲 onX 老豆老母拖住個小朋友,叫/喊足全場。好心你帶個小朋友死出去啦」

「講足全場同開電話 mon 真係無得忍,特別戲院職員又唔管」

「戲院真係一個反映香港人真正品格嘅好指標」

「覺得戲院管理層應該正視呢個問題」

「睇戲應該考牌」

「拍片個啲可以報警,刑事行為嚟」

網民力數戲院低質觀眾 N 宗罪
樓主長文怒罵戲院低質觀眾,單看用字都感覺到有多激動。

網民力數戲院低質觀眾 N 宗罪
不少網民認為觀眾當正戲院是自己的家,騷擾到其他觀眾也不自知。

網民力數戲院低質觀眾 N 宗罪
更有網民力斥管教不善的父母,令小朋友成為戲院觀眾的公敵。

Source: lihkg

Page 1 of 14