【巴打分享】一人一個上唔到飛機嘅經歷!性格毒唔毒都有影響?

| Siu Yeung | 11-08-2017 23:38 | |
【巴打分享】一人一個上唔到飛機嘅經歷!性格毒唔毒都有影響?

登機要預備足夠時間,可說是常識吧?不過原來不少人,都有試過上不到飛機的經歷,而且不一定跟準備不足有關。早前在連登討論區,便有巴打出帖,題為「一人一個上唔到飛機嘅經歷」,想不到惹來許多回應。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

樓主本身的經歷,是原定早上坐飛機由英國倫敦去克羅地亞 Dubrovnik,他跟朋友本來已一早 check in,亦完成保安檢查,但航空公司話班機表示會延遲 40 分鐘,於是他們就在最後 10 分鐘才到閘口,結果飛機已飛走了。

至於其他網友的情況,亦層出不窮,原因包括:記錯航班、遺失護照、大塞車、司機誤以為要去火車站、轉機喺閘口瞓著咗、飛機無閘口落客,被困客機最後不能轉機、記錯起飛時間等。至於結局不外乎兩個,好彩的話勉強趕得及上機,不然就是送機尾,需轉乘其他航班了。

其中一單,有巴打聲稱自己及友人均為毒 L,除了預備時間不夠外,出境時太多人,兩人又不肯出聲求救,花了 30-45 分鐘排隊,最後臨飛前 5 分鐘前才到閘口,但已趕不切上機。最後唯有轉乘去澳門的航班,再回香港。

Source:lihkg

Page 1 of 12